søndag 7. september 2014

Beis

Trenger du å beise huset snart?
Det er kjempedyrt med beis, og hvis du kjøper alt på en gang, 
så kan det rase hele budsjettet i mange måneder fremover.
Jeg har beisa litt i år, og håper å få tatt resten til våren.
Men jeg har ikke kjøpt all beisen på en gang. Det hadde aldri gått.
Coop obs har Butinox oljedekkbeis på tilbud av og til, da kjøper jeg et spann eller to.
Har kjøpt litt i høst, og vet at det pleier å komme på tilbud til våren også.
Da håper jeg å få kjøpt resten. Så lenge du lagrer beisen frostfritt, så går det helt fint.
Coop har også en billigere oljedekkbeis, men den anbefaler jeg ikke.
Den dekker dårligere, og er mye vanskeligere å jobbe med.

Koster kjøper jeg på biltema. Billig og bra!


Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar