tirsdag 26. august 2014

Brus

Om du drikker endel brus, kan du spare mange tusen kroner i året på å kjøpe deg en brusmaskin.
En Soda stream kan du få fra 500,- og oppover. 
Jeg har en billigversjon, og er strålende fornøyd med den.
Essensene som er å få kjøpt liker jeg ikke, jeg synes de smaker veldig kunstig. 
Jeg drakk mye pepsi max før, og lette lenge etter en liknende smak uten hell.
Jeg blander nå kun med fun saft. Mye billigere og mye bedre enn konsentratet som hører med.
Fun saft hamstrer jeg på Coop obs når den er på tilbud til 2 for 50,-.
Det går helt klart mest fruktfest, den smaker akkurat som villa farris.
Og tar du en sprut med sitronsaft oppi, så har du neste sitronfarris.
Jeg har ikke savnet pepsi max en dag siden jeg fikk denne. 
Kullsyrepatronene bytter jeg på Jula. Det er den billigste plassen jeg har funnet.


 Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar